MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Isnin, 26 Oktober 2009

SARAPAN PAGI AHAD





5 ulasan:

  1. Salam nannie~~

    gojes resepi n sedap! akak dah baca komen nannie kat blog. makacheh sudi tinggalkan komen n...tak sangka kita sebumbung!!!hehehe wat a small world. Betul la tu,,akak rajin pakai sket labuh n jamie,, taring dia masih kuat kat fashion dept till now. maknanya nannie adalah budak fesyen la ya!wa gembiranya akak jumpa mu.heheeh

    BalasPadam
  2. wlkslaam kak ,
    thanks kak , tu la rupanya akak ni super duper senior saya .Tu la saya rasa mcm ada perasaan akak dulu sebab selalu juga lalu class ATD sebab gi makan kat cafe AD yg kat bawah tu . Jamie dah jadi lecturer fesyen sekarang ni heheheh dulu masa dia jdi tutor mmg dia agak tegas takut juga saya. Memang saya budak fesyen hehehe..tu la saya pn happy jumpa akak..thanks ya kak

    BalasPadam
  3. salam perkenalan dari kak yati melaka,kak selalu cuba resepi dari blog nani semuanya best. nanti kak yati beri resepi dari melaka. semoga pekenalan ini terus sukses

    BalasPadam
  4. nannie,

    Salam perkenalan dari saya amie,

    Saya dah explore resepi nannie nie... cma belum khatam lagi. banyak hidangan yg sedap2... resepi dari negori sembilan dan juga saya dah cuba buat sarapan pagi seperti di atas... suami dan anak2 puji sedap. terima kasih pada nannie yg post resepi di atas.

    BalasPadam
  5. besnyer nmpk kak, juz ltk tomato,sosej ngn cheese ajer kn....

    BalasPadam