MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Isnin, 22 Mac 2010

Pasembor di Padang Kota , Penang.


Banyak kali juga saya nak gi jalan-jalan makan pasembor di Padang Kota tapi selalunya ada saja aktiviti lain yang nak di buat bila dah sampai ke Penang ni . Kali ni bila sampai ke Penang kami terus saja ke Padang Kota dulu walaupun cuaca nampak macam nak hujan kami pegi je .
Masa sampai kat water front Padang Kota ni dah petang dalam pukul 4 lebih tapi tengok tak ramai pun pengunjung . Kami terus saja ke Medan Selera sebab nak makan pasembor dan nak cuba lain-lain makanan .

Ada 3 gerai jual pasembor dan kami pilih gerai yang ini yang uniknya cara susunan cucur dan lain-lain makanan di pamerkan di gerai pasembor ni . Pilih saja yang mana kita nak makan dan papan harga ada so sambil pilih boleh tengok harga makanan yang kita ambil tu.


Sedap pasembor gerai ni dan harga ok la


Anak-anak saya bergambar di water front , langit dah mula gelap lepas habis makan kami cepat-cepat beredar takut terperangkap dalam hujan lebat pulak nanti .


Adam dan Adlina yang seronok dok ligan/mengejar burung merpati . Dah lama juga saya tak singgah ke medan makan di Padang Kota ni dulu masa saya datang masih duduk bawah payung sekarang ni kedaan gerai lebih selesa dan bersih .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan