MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Rabu, 27 April 2011

Cuti hujung minggu

Baru-baru ni kami sekeluarga bercuti hujung minggu di sebuah resort dekat Cherating . memang cantik betul la pantai ni dah la bersih dan agak tersorok sebab resort ni terletak dalam kawasan kampung so agak privacy . Keadaan cuaca pula sangat cantik sepanjang 3 hari kami di sana dan keadaan laut ombak pun tenang . Anak-anak saya seronok sangat la dapat mandi dan main di persisiran pantai . Saya lepas je anak-anak main di tepi laut tapi bila masuk bab nak mandi laut saya masih jaga dan saya hanya bagi anak-anak mandi di tepi pantai setakat boleh main-main air la . Air laut bersih serta jernih dan angin bayu laut pun bertiup sepoi-sepoi bahasa , cuaca best betul la..jom tengok gambar-gambar yang saya ambil masa di sana..








Best la dan kami plan nak ke sana lagi...

2 ulasan:

  1. stay kat mercu beach resort, ek?

    BalasPadam
  2. to areleez,
    betul tu kat mercu resort , bestkan pantai kat sana cantik sangat

    BalasPadam