MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Ahad, 15 Mac 2009

BELI BUKU RESEPI LAGI DI SALE MPH

Hari ini pagi-pagi lagi kami sekeluarga dah keluar sebab nak nak pergi berjalan ke beberapa tempat. Destinasi pertama ialah ke SS26 PJ ke sale MPH , saya ni memang pengunjung setia sale MPH sejak 2 tahun sudah. Walaupun tempat dibuat sale tu selalunya panas tapi saya tetap pegi dan jadi lupa pada keadaan panas bila dah rambang dan juling mata (hehheehe) tengok susunan buku yang mengamit saya untuk beli. Harga yang murah dan sederhana serta kualiti buku menyebabkan saya mesti pegi sale gudang MPH ni.Sale selalu up date tentang tarikh sale dengan baca di internet.Selalunya MPH akan buat 3-4 kali sale gudang setahun iaitu bulan Feb atau Mac kemudian masa pertengahan tahun bulan Mei , bulan Ogos dan akhir sekali bulan Nov- December.


Buku-buku yang saya pilih dan belek berkali-kali , saya baca isi kandungan  supaya berbaloi dengan harga yang ditawarkan.Saya selalunya akan senarai dulu apa jenis buku yang saya nak beli untuk memudahkan kerja saya bila nak cari dan pilih buku.


Buku Temting Kuih ini hanya RM 14 , buku Cupcake RM 15 dan buku resepi Italy II pula RM 6.90.Murah la sangat harga lepas diskaun , best betul lepas ni lagi kerap la saya masak resepi baru.

Buku Million Menus ni memang best , resepinya mudah dan ada resepi dalam buku ni sama dengan Nigella demokan dalam program masak dia kat channel Travel & Living.


Keistimewaan buku masak Million Menus adalah pada susunan layout buku ini yang terbahagi kepada 3 bahagian sangat kreatif dan memudahkan pengguna nak pilih resepi , boleh dilihat dalam gambar diatas pada bahagian atas ialah starter , bahagian ke-2 ialah main couse dan bahagian bawah ialah dessert , bestkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan