MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Isnin, 2 November 2009

JALAN-JALAN...


Weekends ada la hari wajib saya bawa anak-anak berjalan dan saya selalu ke Amcorp Mall dulu sebelum ke destinasi lain , kalau lunch di Amcorp Mall ni saya suka makan di Restoran Kapitan . Makanan di sini memang sedap dan puas hati berbaloi-baloi dengan harganya. Selalunya kami makan wantan mee atau nasi ayam...

Set wantan mee


Bila makan di restoran ini anak-anak saya lagi suka makan wantan mee dari nasi ayam sebab rasa sos mee ni memang sedap.....

Dekat area rumah saya ni baru ada gerai jual nasi ambeng sebelum ni saya memang tak pernah makan nasi ambeng selalunya hanya dengar dan tengok rupa nasi ambeng pun melalui majalah saja..So semalam saya cuba beli nasi ambeng ni...


Sedap rupanya nasi ambeng ni , serunding dan tempe goreng gan ubi kentang tu yang buat sedap ayam berempah tu pun memang best. Kakak yang jual nasi ambeng ni pandai masak la . Nanti bila lalu kat gerai dia saya nak beli lagi la...

1 ulasan:

  1. Salam Nannie, Saya pun xpernah try nasi ambeng tue.. Kt mana nak beli? Saya kt area puchong jugak..

    BalasPadam