MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Sabtu, 25 September 2010

Jalan-jalan Aidilfitri..

Aktiviti kami hari ni ialah jalan-jalan memenuhi undang rakan-rakan rapat saya dan suami . Bila dah Aidilfitiri ni memang kita semua ambil peluang la nak lawat saudara mara dan kawan-kawan yang jarang dapat kita jumpa...
Bila dah jumpa macam-macam la cerita yang nak digebangkan sambil dapat menikmati juadah yang sedap-sedap sangat....saya masukkan beberapa keping gambar masa kami jalan-jalan siang tadi...
Gambar-gambar saya dan anak-anak masa jalan-jalan ke rumah terbuka kawan-kawan saya siang tadi...

Home made kek lapis Sarawak yang sangattttttt sedap...


Rendang tok ni dimasak oleh bapa bestfriend saya dan memang sedap sangat . Dimakan pula dengan nasi impit serta lemang ishhhh sedappppnya...


Ini pula juadah open house masa kami sekeluarga pergi ke rumah kawan baik saya di Selayang . Juadah yang disediakan simple saja tapi semuanya sedap sangat alhamdulillah...besok ada lagi beberapa rumah kawan yang kami nak pergi..

Hari raya ni hanya setahun sekali so memang saya akan penuhi setiap undangan open house dari saudara mara atau kawan-kawan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan