MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Ahad, 5 September 2010

SABTU YANG BEST..

Happynya bila dapat berkumpul dengan famili
Gendang gendut tali kecapi , kenyang perut senang hati
Semalam saya buat majlis buka puasa kat rumah saya ni dan kami adik beradik dengan famili masing-masing berkumpul . Best sangat bila dapat sama-sama berbuka puasa sambil catch-up cerita masing-masing . Menu yang saya masak semuanya simple saja dan memang favorite kami .Saya buat kek carrot untuk sambut birthday Kak Amy sekali..
Masa ni famili saya baru sampai so releks la tengok tv sambil bersembang dulu , macam-macam cerita . Anak sedara saya pun ramai yang dah mula cuti dan baru balik dari asrama..


Juadah yang saya sediakan untuk berbuka semalam semuanya menu simple tapi semuanya favorite kami dan Kak Ija ada bawa shepherd pie dengan roti arab yang sangat sedap hmmm yummy..

Lagi menu berbuka semalam ada kari ayam , shephard pie , sambal sotong dgn telur dadar dan popia sardin . Syukur alhamdulillah semuanya habis...lepas raya saya nak buat lagi open house..

Kami bertiga Kak Ija , Kak Amy dan saya le...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan