MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Jumaat, 24 Julai 2009

TUNA CASSEROLE


Semalam untuk lunch saya masak tuna casserole , kadang-kadang ubah selera juga . Anak sulung saya memang suka sangat dish ni tapi Adlina , anak yang kedua kurang sikit tapi dia masih makan . Suami saya selagi tak ada cheese dia ok dan ada tuna pulak menmang dia suka la. Si bongsu saya Ada, dia ok saja , apa saja makanan dia nak cuba...

Resepi untuk menu tuna casserole ni saya dah ada bagi dalam post yang lepas....


Tuna casserole yang baru keluar dari oven...



Brokoli yang di campur bersama tuna dan mushroom soup , bahagian atas sekali mash patatoes ..hmmmm sedap ni...


2 ulasan:

  1. Nannie, i nak try this one . . . lapar pulak bila nampak tuna casserole nie!

    BalasPadam
  2. cuba la , sedap ni shashue , kalau u suka tuna boleh tambah banyak tuna dan tambah juga mushroom soup cambell , i selalu guna 3 tin tuna chuck in water dan 2 tin sup cendawan cambell , brokoli 2 pokok ketul

    BalasPadam