MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Rabu, 13 Januari 2010

PASTA ALFREDO





Hari ni untuk lunch saya masak menu simple saja tapi anak-anak suka sangat iaitu pasta alfredo . Sosnya saya beli Prego sos alfredo cuma masa masak tu saya tumis bawang putih dan bawang merah bagi wangi lepas tu saya goreng sosej sampai garing dan cendawan butang pun saya goreng kejap . Lepas tu saya masukkan semua 2 tin sos alfredo ni dan saya masukkan 2 cawan susu segar serta sedikit italian mix herbs lepas tu terus kacau sampai la kuah mendidih .

Rebus la sampai lembut apa jenis pasta yang kita suka kemudian tos dan boleh la dimakan bersama sos ni kalau nak lagi sedap tabur la keju parmesan hmmmmm yummy...

3 ulasan:

  1. waaaa sedapnye..
    da terliur da ni kak..=p

    BalasPadam
  2. ala-ala barat lunch eh
    perh..mmg nampak sedap
    berbaloi-baloi kalau dapat makan ni

    BalasPadam
  3. tq atas resipinya........sedapnyaaaaaaa

    BalasPadam