MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Rabu, 3 November 2010

Birthday Adam

Sambung lagi n3 ni dengan gambar-gambar masa birthday Adam..
Masa kami nyanyikan lagu birthday Adam senyap je pandai dia lepas tu bila kami semua dah habis nyanyi je dan tepuk tangan , Adam terus tiup lilin kat kek birthday dia . Saya tak payah ajar pun hehehe mungkin sebab Adam dah selalu tengok sebelum ni masa birthday kakak , cousin dia dulu clever boy anak mama ni. Lepas dah potong kek Adam cepat-cepat nak makan kek birthday dia ni selalunya Adam tak berapa suka kek tapi maybe dia tahu yang kek ni special dia punya so Adam pun excited nak rasa..


Menu yang simple-simple je saya masak untuk majlis birthday Adam kali ni , saya masak kari laksa , spaghetti black pepper, sago gula melaka , keropok lekor dan sedikit chicken ball /sosej dan cake birthday..syukur alhamdulillah..



Lepas dah semua kawan-kawan dan jiran saya balik , saya dan family lepak dan releks tengok cd konsert tadika Adlina pulak sambil cerita itu dan ini la . Bila berkumpul macam ni la best macam-macam yang nak di kabarkan selain kami buat plan untuk gathering yang akan datang . Cuti sekolah pun tak lama lagi kalau gi holiday sama-sama pun best juga..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan