MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Rabu, 3 November 2010

Happy birthday sayang

Sabtu lepas saya buat birthday party untuk Adam dan untuk saya juga la . Birthday Adam pada 6/10 dan birthday saya 29/10 so saya buat majlis makan ni pada hujung bulan lepas . Majlis kali ni simple je tapi meriah sebab seperti biasa saya hanya ajak adik-beradik dan kenalan rapat je..kiranya macam family gathering la juga meriah gitu happening dan best sebab saya dapat kumpul dengan family kakak-kakak saya...
Kali ni saya tak masak sendiri birthday cake tapi kakak saya kak Amy dah siap tempah durian cheese cake dari Secret Recipe untuk Adam . Sedap betul kek ni memang berbaloi la dengan harganya so thank you kak Amy , love u muah muah kiss and hugs..

Ni la rupa durian cheese special untuk Adam , rupa cake ni simple je tapi yum yum sangat la sedap . Kombinasi yang hmmmmm memang pelik macam mana ya cream cheese dicampur dengan durian tapi bila rasa baru tau macam mana sedapnyerr kek ni hmmm yummy !!

Anak lelaki tunggal saya Adam yang dah makin pandai dan spoting bergambar dan happy sangat hero kecil saya ni masa birthday party dia hair Sabtu yang lepas..


Kami sekeluarga..

Adam tunggu abah nyalakan lilin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan