MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Jumaat, 30 April 2010

AWARD DARI KAK JALILAH JY


Dah lama juga saya tak dapat tag and award so kali ni memang best la bila kak Jalilah teringat nak bagi award sekali dengan tag , thanks kak....



1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY AWARD.
Dah buat orait....

2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI:-
Saya dapat award ni dari kak Jalillah Jy dari blog "Resepi Sumbanganku" blog akak Jalilah Jy ada banyak resepi yang best-best...


3. TAJUK POS KORANG MESTI ADA 5-FIVE-KHAMSAH?..KENA JAWAB 10 SOALAN - DAN SETIAP 1 DENGAN 5 JAWAPAN...WOWWW:-
ok boleh je hehehe tengah rajin nak menaip ni


4. 5 NAME THAT PEOPLE CALL YOU:-

Nor`Aini - nama betul saya
Nenn - Kakak dan abang panggil saya dengan nama ni
Nannie - mak dan abah panggil saya dengan nama ni / kawan2 pun
Anie - kawan-kawan office dulu
Maksu Nannie - anak sedara
Makngah -sebelah suami


5. 5 IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:-

Anniversary perkahwinan
Birthday saya
Birthday suami
Birthday anak-anak
Birthday insan-insan tersayang dalam hidup saya


6. 5 THINGS YOU DONE YESTERDAY:-

- Kemas rumah
- we went to Maidin
- makan kat restoran Benazir
- tengok movie Avatar lagi sekali kt rumah lee
- masak utk lunch..


7. 5 FIVE WAYS TO BE HAPPY..

-bersyukur
- spend time dengan suami dan anak-anak
-bersembang cerita yang kelakar atau ape saja dgn hubby/anak-anak & my sisters n brothers
-Being around the people who i love and love me too
-Sopping hehehe

8. 5 FAVOURITES MOVIES

- Semua cerita P.Ramlee
- Forest Gump
- Trilogy Lord of the ring
- Briget Jones Diary
- The English patient


9. 5 FAVOURITES HOBBIES:-

-menjahit
-kumpul vintage porcelian
-melancong jalan-jalan
-painting
-menonton movies

10. 5 FAVOURITES PEOPLE:-

-Keluarga saya
-Suami
-Anak-anak
-Kawan-kawan baik
-Insan-insan yang baik hati

11. 5 FAVOURITES PLACES FOR VACATION:-

-suka gi tepi pantai
-nak ke Mekah
-nak tour satu Malaysia
-teringin nak ke Jepun
-teringin nak ke Europe

12. 5 REASON YOU ANSWER THE SURVEY:-

-hargai kak Jalilah yg sudi tag sy.. terima kasih banyak2 ye kak
-rasa happy sebab ada kawan yang ingat kat saya terima ya kasih kak Jalillah
-soalan-soalannya ok best juga menjawab
-sukanya dapat award...
-selalu n3 saya cerita resepi je hari ni lain sikit

13. 5 PERSON TO TAG:-

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tak de la nanti la saya fikirkan

ok tu je bye-bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan