MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Selasa, 11 Januari 2011

Banyak betul pilihan..

Lokan hmmm saya tak reti makan isinya memang liat dulu saya pernah beli masa jalan-jalan ke Bagan Lalang . Balik rumah saya rebus dulu sebelum nak dimasak sambal tapi rasa lumpurnya tak hilang la mungkin saya tak tau cara masaknya huhuh so sekarang bila jumpa lokan saya tak beli..


Kerang besar-besar , favorite encik suamiku..balik rumah rebus je letak serai lepas tu dimakan cicah sos Thai huh memang sedap you...

Kepah fresh yang masih hidup saya beli 2 kilo dan balik rumah masak tumis asam pedas ishhh sedap la...nanti saya masukkan resepinya dalam blog..tunggu..

2 ulasan:

  1. salam perkenalan ...
    kat pantai remis ni memang sepanjang hari ke jual seafood ni.. atau ada waktu2 tertentu jer.. nampak best jerr.. :)

    BalasPadam
  2. salam kak nannie.....adoiii..geramm nya tgk seafood yg segar2 nihh....

    BalasPadam