MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Jumaat, 20 Ogos 2010

BERBUKA PUASA BERSAMA FAMILI


..Riangnya hati bila dapat berkumpul bersama famili..
Saya dan kakak-kakak selalu berjumpa serta berkumpul bersama boleh di katakan sebulan atau 2 bulan sekali kami mesti buat family gathering . Bila dah jumpa tu memang macam-macam cerita dan perkara la nak di buat sama . Kami memang close sangat dan pada saya kakak-kakak saya adalah individu yang sangat penting dalam hidup saya ni . Mereka sentiasa berada bersama saya pada waktu happy , senang atau masa saya susah serta sedih . Tambahan lagi saya ni memang adik bongsu yang manja dengan kakak-kakak dan abang hehehe .
Kenangan lama kehidupan kami sekeluarga bersama arwah mak serta arwah abah dulu sentiasa saya ingat walaupun kini dah tinggal kenangan tapi kenangan yang terindah dalam hidup saya ni .Mak dan abah mendidik dan membesarkan kami semua dengan penuh kasih sayang dan kami hidup dalam keadaan penuh kesederhanaan . Anak-anak saya pun memang close dengan sepupu mereka kalau jumpa tu memang susah nak berpisah hehehe...
So semalam turn family gathering di rumah Kak Ija pula dan saya ada bawa beberapa masakan yang saya dah amsak dirumah dulu . Kak Amy pun bawa juga pot luck dari rumah . Family gathering kami semalam best sangat insyallah sebelum raya kami akan berkumpul lagi...
Hidangan yang simple tapi sedap-sedap semuanya..

Masa ni baru nak berbuka tengok la tu hubby saya senyum saja hehe


Syukur alhamdulillah sedapnya..


Anak-anak saya dengan cousin mereka Azril sambung makan bubur lambuk dan kek pisang pula . Lepas tu sambung main lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan